صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

ماه برکت...

سلام...

اول از هر چیز دلم می خواد فرا رسیدن ماه مهمانی خدا ماه مبارک رمضان را به همه شما دوستای گلم تبریک بگم...

دوم هم معذرت خواهی کنم به خاطر اینکه یه غول بزرگ جلوی من در اومده و نمی ذاره که بیشتر به دوستام و صدای سکوت سر بزنم چی ...غول که ماله تو قصه هاست نه حالا اومده تو دنیای ما البته خیلی وقته که اومده و اکثر ما اون را تجربه کردیم فهمیدی چی را میگم درسته کنکور را میگم البته می خوام بینیش را به خاک بمالم به خاطر همین خیلی دارم تلاش میکنم ....خب دیگه زیاده عرضی نمی کنم که نه وقت گران بهای شما گرفته بشه و نه وقت خودم ...

راستی امیدوارم نماز روزه های همتون مورد قبول درگه حق قرار بگیره...

 یاحق  

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ق.ظ http://hoof.bogsky.com

سلام دوست خوبم. وبلاگ من به روزه اگه پیشم بیای خوشحال میشم منتظرتم

هوت هوتی شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.hootia.persianblog.ir

سلام
به شما راستش منم امسال کنکور دارم باس از اول مهر شروع کنم فکر نکنم بیشتر از یکبار تو هفته بتونم بیام و آپ کنم راستی لینکتونم فعال کردم
قربان شما هوت هوتی
hoothooti@yahoo.com

هوت هوتی یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.hoothooti.iranblog.com

اول سلام
دوم ببخشید که اینقدر مزاحم میشم
سوم من سرور لینک باکسم عوض کردم قبلی با ایران بلاگ بود حالا با یه سرور که فقط مخصوص لینک باکس هست امکانات لینک باکس رو افزایش دادم خوب احتمالا امروز لینک باکس جدید رو میریزم تو وب البته لینک شما محفوظه حلا تونستید یه سری بزنید اگه ریخته بودم کدش رو برداری و این لینک باکس فعلی رو حذف منید چون منم میخوام از سرور ایرانبلاگ حذفش کنم
راستی فرارسیدن ماه مهمانی خدا رو هم تبریک میگم واسه ما هم دعا کنید

رضا چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ق.ظ http://hoof.bogsky.com

سلام دوست خوبم اگه می شه ی سر بیا پیشم!

رضا شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ب.ظ http://hoof.bogsky.com

سلام دوست خوبم به روزم و مثل همیشه منتظر حضور سبزتون هستم

نقره ای سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام دوست خوبم ... با مطلب جدید به روزم ... خوشحال که هیچ ... ذوق مرگ می شم اگه یه سر پیش ما بیای ... البته ... نیومدی هم ایرادی نداره ... ما اینقدر می آیم تا از رو بری و پول اینترنت ما حروم نشه ... البته ... مطلب جدیدم راجع به چگونگی جذب مخاطب عام و افزایش رقم شمارنده ی بازدید کننده ی بلاگ جهت ارضای حس جلب توجه است!!!


(چیزی فراتر از سبز ... بنفش مثلاً)

خیلی ممنون از بابت تمام ابراز احساساتتون حتما سعی می کنم سر بزنم...

رویای خاکستری سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

مرا در تنش غسل تعمید داد
به من اسم شب٬اسم خورشید داد

سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه و در تمامی مراحل زندگی(حتی غول کنکور)
موفق و سر بلند باشی.

وبلاگ زیبایی داری. سبز باشی. سبز و آفتابی.
شما رو لینک کردم. امیدوارم بتونم در کنار شما کمی بوی موفقیت رو بچشم.

خیلی ممنون از اینکه به صدای سکوت سر زدید امیدوارم بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم...

رویای خاکستری پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام دوست من حالت خوبه؟
من آپیدم. نظر یادت نره.
موفق باشی

یه جیزینقیلی حرف(عاطفه) جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://AtefeH165.persianblog.ir

درود ... طاعات تو هم قبول ... امیدوارم که تو هم بتونی ممــــــــــــــــــــــــــــاخه این غول رو به زمین بمالی . ماکه عمرمون با این کنکور و درس و مدرسه و دانشگاه گذشت ایشالله شما نسل جدید زودتر از دست این کنکور راحت بشید . موفق باشی .

ان شا الله...

mohsen یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام
آمدم در این شب بگم از من هر چه بدی و کوتاهی دیدید در گزرید
امشب شب بخشش است
ببخش اگر نظراتم مفید نبوده و بد بودن ببخش اگر گاهی تند حرف زدم
ببخش اگر گاهی نظر ندادم
حلال کن

خیلی لظف کردید که سر زدید من که تاحالا از شما جز خیرخواهی چیزی ندیدم اگه جای عذرخواهی هم باشه من باید معذرت خواهی کنم که خیلی به حرف ها و نظرات شما گوش نکردم و همش خواستم که تظاهر کنم کارهای خودم درسته ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد