صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

خدای حکیم...

بنده من! 

بسیار پیش می آید که از چیزی تنفر داری، حال آنکه صلاح تو در آن نهفته 

و 

چیزی را می پسندی در حالیکه حاصلی جز بدی برایت نخواهد داشت... 

(برگرفته از سوره بقره آیه 216) 

  


و لا یعترض علیک احد فی تدبیرک... 

شما نمی دانید؛ پس اعتراض وارد نیست... (دعای ابوحمزه ثمالی) 

 



پ.ن:دور باد نسیان...دور باد...

معبود من...

 

از دعا کردن خسته نشو که از اجابت کردن خسته نخواهم شد...
( بر گرفته از کتاب عده الداعی.ابن فهد حلی)

 

 

 

جز من هیچ کسی را نداری، خوب می دانم...
به خاطر همین هم است که شرم دارم دعایت را بی پاسخ رها کنم...
(برگرفته از کتاب کلیات حدیث قدسی.شیخ حر عاملی)








پ.ن: خدایا من جز تو کسی را ندارم...همه گمانم تویی... نغمه های عاشقانه ام برای توست...من با توام و برای تو...فقط برای تو...