صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

در یک چشم بر هم زدن تمام شد...

دیدی...دیدی تا چشم به هم زدیم سفره را جمع کردند سفره ای که هر سال فقط یه بار پهن میشه اون وقت من و امثال من  امسال هم مثل هر سال تو خواب غفلت به سر بردیم...بدون اینکه بهره ای از این سفره ببریم...وای که چقدر سخته وقتی یه دفعه از خواب بلند بشی و ببینی که دیگه چیزی تو سفره نیست اونم چه سفره ای سفره ای که خدا برای بندگانش پهن کرده تو ماه مهمانی و برکتش...برای همه بندگانش چه خوب و چه بد...وای خدای من شب های قدرت را چه آسون از دست دادم حال انکه تقدیر یه سال من را رقم زدی...خدایا رحمی به بنده گنه کارت کن...خدیا کمکمان کن...


امیدوارم که هیچ کدوم از دوستام غفلت نکرده باشند و از سفره پر برکت مهمانی خدا توشه ای برای آخرت خود بر گرفته باشند...

اومدم عید فطر را تبریک بگم امیدوارم از این به بعد هر روزتون عید باشه...


یا صاحب الزمان!عیدتان مبارک...

چه انتظار غریبی...

تو بین منتظران هم

                               عزیز من

                                                چه غریبی!

عجیب تر آنکه چه آسان

                                      نبودنت شده عادت

نه کوششی...نه وفایی...

                                                           فقط نشته ایم و گفته ایم:

                               خدا کند که بیایی

آقای من !

میدانم که مرا میبینی و سخنان مرا میشنوی و انتطارم را درک می کنی....پس دوست دارم که به بهترین دوستم که شمایید عید را تبریک بگویم ...

 

لیالی قدره چی میتونم بگم... فقط توصیه میکنم این شب ها را از دست ندید هر چند که خودم خیلی وقت ها سستی کردم...خدایا به من و دوستانم توفیقی عطا کن که این لیالی را درک کنم حتی به اندازه سر سوزنی...


این عزت مرا بس که بنده تو باشم

                       و

این افتخار مرا کافی که تو پروردگار من باشی...

تو همان طور هستی که من میخواهم

                    پس

مرا همانطور قرار بده که تو می خواهی...