صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

سال نو...

سلام...

سال نو را پیشاپیش به همه دوستام تبریک می گن امیدوارم سال جدید را با خوبی شروع کنید و با خوبی تمومش کنید امیدوارم سال جدید پر شادی باشه و خالی از غم...امیدوارم امسال به تموم چیزایی که میخواهید برسید ...یادت باشه موقع سال تحویل دعا یادت نره دعا برای طهور آقامون برای شفا مریضا برای از بین رفتن فقر برای رسیدن عشاق حقیقی به هم برای قبولی کنکوریا برای سلامتی همه اون کسانی که با زنده بودنشون دارن به مردم خدمت می کنند یادت نره ها...

برای خودم...

تا حالا شده خسته بشی؟اون قدر که فکر کنی به ته خط رسیدی هیچ راهی نداری؟خسته شدم احساس می کنم جز خدا هیچ کس را ندارم....... دارم تنهایی را لمس میکنم نمی دونم اگه اینجا و صدای سکوتم نبود چی کار میکردم با کی حرف میزدم ..........خیلی از حرفا را نمیشه زد حتی اینجا باید دست نخورده باقی بمونه و یه روز با جسمت بره زیر خروارها خاک...خسته شدم...شاید فکر کنی منم مثل خیلی ها عاشق کسی بودم و بهم خیانت کرده و نمی دونم از این حرفا ولی نه مشکل چیزه دیگه است...


فقط خواستم یه خورده آروم شم همین .......خیلی جدی نگیر...

پ.ن:تو این پست قصد هیچ توهینی به عشق و عاشقی را نداشتم گفتم تا بعضی از سوء تفاهمات پیش اومده برطرف شه همین...

شاید یه روزم نوبت ما باشه به جرم سکوتمون...

این همه کشت وکشتار و قتل عام برای چیه؟دارم از عمق وجودم می سوزم ...چطور می تونم پر پر شدم یه بچه ی کوچیک و یا یه جوون هم سن و سال خودم را ببنیم و ساکت باشم ؟!نه من هنوز خون ایرانی تو رگامه هنوز اون قدر بی غیرت نشدم که بتونم این همه کشتار جمعی را تحمل کنم ولی آخه چه کاری از دستم بر میاد جز فریاد خاموشی..

.Go to fullsize image

Go to fullsize image

Go to fullsize image