صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

خلوت...

من! به بن بست نرسیدم، راهمو کج کردم…با تو مشکلی ندارم، با خودم لج کردم…

 

پ.ن: کاش بعضیا بفهمن که من نیاز دارم یه مدت برای خودم باشم تا بفهمم دردم چیه‼!

اخه یکی نیست بهشون بگه منی که خودم با خودم مشکل دارم و نمیتونم با خودم کنار بیام، چه توقعی دارن با اونا بگم و بخندم و هر چی گفتن کوتاه بیام‼!

اه… کلافه شدم ، خودم هم نمیدونم چرا اینقدر بی حال و بی انگیزه شدم‼!

تو این گیر و داره خود درگیری هام  باید آمد و شد های پی در پی دنباله عیدی را هم تحمل کنم‼!

اما واقعا دیگه توانایی ندارم ظاهرم را متفاوت از تشویش های درونی نشون بدم‼!

اصلا مثل سابق دیگه نمیتونم روی یه چیز متمرکز بشم و سریع کوچکترین چیزی کلافه ام میکنه‼!

از تفسیرهای دیگران از رفتارهام بیشتر کلافه میشم که به فلان دلیل و بهمان علته که اینقدر بدخلق شدی (یا پشت سرم بگن شده)‼! من نخوام شما برای من طبابت کنید کیو باید ببینم ؟‼! شما فقط یه مدت بذارید من برای خودم باشم تا ببینم چم هست همه چیز درست میشه فقط راحتم بذارید تا سنگام را با خودم وا بکنم؛ این بهترین کمکه…

خدا کنه این ضرب المثل که میگن: "سالی که نکوست از بهارش پیداست" صادق نباشه و گرنه خدا امسال من را به خیر کنه با این تفاسیر…





نظرات 6 + ارسال نظر
محمود پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ق.ظ http://garshi.persianblog.ir/

حالا زیاد ناراحت نباشین
امیدوارم که روزای بعد پر از شادی و نکو برای شما باشه ..

واقعا تمام سعی من هم همینه که خودم را کنترل کنم...به قولی مدیریت بحران را اجرا کنم...

اتش سرد پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

بدک نبود

ممنون اما یه واقعیت وجود داره اینکه من برای تعریف و تمجید شنیدن ننوشتم برای کمی سبک بالتر شدن بود صرفا...

رافینی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

نظری نمیدیم و طبابتی نمی کنیم! اما حضورت باعث خوشحالی ودلگرمی ماست. پناهگاهت خدا...

تشکر دوست خوبم..اما . اونایی که نباید طبابت کنن میکنن...چاره چیه جز تحمل...خدا به همه ما کمک کنه...

دو استکان چای داغ شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ http://bonbaste4.blogfa.com

بعضی ها حریم خصوصی برایشان مفهومی ندارد
وقت رفاقت یا زندگی با آنها
مثل این است که وسط چهار راه نشسته باشی ...
.
.

طعم چشیدن مفهوم زندگی را از ما سلب کردند همین بعضی ها...

پلاک68 چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.pelake68.mihanblog.com

بسم الله الرحمن الرحیم....
سلام علیکم....
به روزیم با:
***********************
تنور نانوایی و نغمه شیطانی.....
***********************

چشم به راه شما.....

پلاک 68.....

مهدی شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ http://CHERA23.BLOGFA.COM

دل ، بی قرار نیست ادا در می آوریم
چشم انتظارنیست ادا در می آوریم

عمریست درتلاطم دنیا ولذّت است
وقف نگار نیست ادا در می آوریم

مرغی که هر زمان سر یک بام می پرد
دنبال یار نیست ادا در می آوریم

قلبی که دل به صحبت سرما سپرده است
فکر بهار نیست ادا در می آوریم

اصلاً دلی که مست ریا و ربا شود
گوشش به کار نیست ادا در می آوریم

برلب دعای ندبه و دل غرق شهوت است
این انتظار نیست ادا در می آوریم

آقا محبّ واقعی ات در میان ما
یک از هزار نیست ادا در می آوریم

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد