صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

خسته ام...


خدای مهربان...  

گفتم: خسته ام!!!  

گفتی: لا تقنطوا من رحمة الله...  

از رحمت خدا نا امید نشوید...( زمر53) 

گفتم: هیچ کس نمیدونه تو دلم چی میگذره!!!  

گفتی: ان الله بین المرء و قلبه... 

 خدا حائل است میان انسام وقلبش...(انفال 26) 

 گفتم: هیچ کس را ندارم!!!  

گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید... 

 ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم...(ق16)  

گفتم: ولی انگار اصلا من را فراموش کردی!!!  

گفتی: فاذکرونی، اذکرکم...  

من را یاد کنید، تا شما یاد باشم...(بقره 152)  



پ.ن: خدایا !!! 

دیگه طاقت ندارم تا الان هم فقط با امید به تو بوده که سر پا موندم... کمکم کن مثل همیشه... کمکم کن که بازم سر پا بمونم... خیلی خسته ام ... اینقدر خسته که دوست دارم همش بخوابم که هیچ فکری آزارم نده اما تو خوابم از این افکار در امان نیستم...خدا جون همه فکر می کنن من چقدر سر خوشم که اینقدر می خوابم اما شادی من همینه که هیچ کس از تو دلم خبر نداره... تو رو به بزرگیت قسمت میدم که کمکم کنی...

نظرات 9 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام : شب عفواست و محتاج دعایم / زعمق دل دعایی کن برایم / اگرامشب به معشوقت رسیدی / خدا را درمیان اشگ دیدی / کمی هم نزد او یادی زماکن / کمی هم جای ما اورا صداکن / بگو یارب فلانی رو سیاه است / دو دستش خالی وغرق گناه است / بگو یارب تویی دریای جوشان / شراب رحمتت بروی بنوشان /
التماس دعا

نگین سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ http://neginsky.blogsky.com

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...
این جمله رو اون بالا نوشتی..ولی من میگم..این روزا همه به دنبال یه کاغذ سفیدن تا قابش بگیرن.امروز همه جا سیاه و خاکستریه...داشتن رنگ سفید خیلی سخته.
کاغذی که توش نوشتی چه رنگیه؟!
نگاه کن...هیچگاه برای انتخاب رنگ سفید دیر نیست!گاه زندگی به اندازه ی امتداد نگاه ما کوچیک میشه..پس نگاهتو عوض کن.

کاغذم سفیده اما با خط خطی های گاه و بیگاهم سیاهش کردم!!!

یه دوست قدیمی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ق.ظ http://www.khoddam8.mihanblog.com

سلام همسفر وبلاگیه من از گذشته به یادتم.......
منو میشناسی اگه خوب فک کنی..
راستی نماز و روزه هات قبول.......
از دانشگاه چه خبر؟؟؟

سلام...ممنون از لطفتون...متاسفانه هر چی فکر کردم شما را به خاطر نیاوردم!!!!

عید پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

عید مبارک

یه دوست قدیمی دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ق.ظ http://pelake68.mihanblog.com

سلام
به ما هم سر بزنید...
جایی برای همه 68تی ها..........
پلاک68
......................................................................................................................................................منو نشناختی؟؟؟
(به نام آتشکده عشق....که اشک را آفرید به خاطر عشف)
(حریم پاک)

یه دوست قدیمی یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.pelake68.mihanblog.com

سلام دوست عزیز به ما سر نمی زنی!!!!1

مرتضی سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.khaterahaee.blogfa.com

دوست جدید از طنین سکوت بر غرش دیو روزگار
یاد کردی و خستگی ایام که برش به نگاه من و تو نهاده و
بدان که زیبایی سکوت زیباتر از هر کلامی است.
خواستی پا به سکوتم گذار و نظرت را در صفحات وجودم به
ارمغان آر تا ابتدایی گردد بر همدلیهای آینده.
اگر دل دادی خط رهایی را بر پیوندهای سکوتت قرار ده.

مرتضی. ا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.khaterahaee.blogfa.com

ببین باران می بارد بر آشیان نگاهمان
که یعنی من هستم ، تو هستی
و عشق جاری است...

خط رهایی

باران یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://noghteyerahayi.blogfa

سلام...دوست عزیز..وبلاگ زیبایی دارید...به خصوص این مناجات..به ما هم سری بزنید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد