صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

معبود من...

 

از دعا کردن خسته نشو که از اجابت کردن خسته نخواهم شد...
( بر گرفته از کتاب عده الداعی.ابن فهد حلی)

 

 

 

جز من هیچ کسی را نداری، خوب می دانم...
به خاطر همین هم است که شرم دارم دعایت را بی پاسخ رها کنم...
(برگرفته از کتاب کلیات حدیث قدسی.شیخ حر عاملی)








پ.ن: خدایا من جز تو کسی را ندارم...همه گمانم تویی... نغمه های عاشقانه ام برای توست...من با توام و برای تو...فقط برای تو...

 

                                              

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دو استکان چای داغ چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://bonbaste4.blogfa.com

همانند پرنده ای باش که روی شاخه اسی سست و ضعیف آواز می خواند
شاخه می لرزد
اما
پرنده همچنان آواز می خواند
چون به قدرت پرواز خود ایمان دارد

zahra دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ

نوشته هات بسیار زیباست دوست من، موفق باشی! منتظر مطالب جدیدت هستم! :-)

[ بدون نام ] جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://biseda-6375.blogfa.com

نغمه های عاشقانه ام برای توست...
(سلام)
یه دعای شخصی شخصی تو نوبت دارم . خدایا استجابت کن که خیلی بی پولم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد