صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

شباهت یا تفاهم؟!!

وقتی هم کاغذت سفید باشه هم جوهر قلمت، اون وقت نوشته هات میشه مثل پست های من تو این چند ماه... (هستی در عین نبودن و نیستی در عین بودن...) نمیدونم عیب از کاغذ سفید بود یا از قلم سفید... نمیدونم شاید از شباهت زیاد به تفاهم نمی رسیدند!!!! بگذریم ... حالا یه قلم دارم که سفید نیست یا شایدم یه کاغذ که سفید نیست و کلی حرف برای گفتن...  حالا حداقل فهمیدم برای هر چیزی تفاهم لازمه نه شباهت...   

 



پ.ن: مدتی سکوت اما باز سکوت تاب نیاورد ، انگار دلش فریاد می خواهد....

پ.ن: گفتم که کلی حرف برای گفتن دارم همش را گفتم فقط باید ترجمه اش کنی...همین...

پ.ن: دوباره تصمیم گرفتم بخش نظرات را فعال کنم...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ

با هر تصمیم اکنون آینده ما شکل میگیرد.
افسوس یا تحسین اکنون خودمان ناشی از تعاملات گذشته است.
پس الان برای آینده معجزه ای مهیا کن و از وجود سختی ها و مشکلات باید بفهمیم که مسیر درست است.

در گذشته با وجود تمام کمک هایی که بهم شد اشتباهات جبران ناپذیری را انجام دادم ، دارم سعی می کنم تکرار نکنم... یه سری توصیه که خیلی وقت پیشا از یه دوست بهم شده بود را دوباره مرور کردم حالا یه چیزایی ازش میفهمم که میبینم اون موقع ها درکی نسبت بهش نداشتم همون طور که خود اون دوست گفته بود...
اما یه سوال همیشه وجود مشکلات دلیل بر درستیه مسیره؟

دو استکان چای داغ یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

شاید فکر کنی دیوانه ام
ولی این تمام چیزی بود که نوشته ام
سکوت....
و بهترین مترجم های دنیا کسانی هستند که سکوت دیگران را ترجمه می کنند!!

سکوت...

[ بدون نام ] یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ

Salam,,,khOby?Mishe Bgy az kye ,,,?mamnOn,,,,,,,Kheily bht tabrIk migam Bkhataere neveshtehat,,,fOghOladast weblO....کتاب دعواه راوندی...

سلام...ممنون از لطفتون...در موردکتاب همون طور که از اسمش مشخصه از علامه قطب الدین راوندیه:
«دعوات» معروف به «سلوة الحزین». موضوع این کتاب ارزشمند به آداب دعاها و تأثیر آنها است که در چهار باب تدوین گشته است. فضیلت دعا ذکر صحّت و سلامتی از نگاه روایات، امراض و عوارض جسمی و روحی از زبان ائمّه‌ی اطهار-علیهم السّلام- و حالات مرگ و پایان زندگی، چهار موضوع اصلی آن به شمار می‌رود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد