صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

لیالی قدره چی میتونم بگم... فقط توصیه میکنم این شب ها را از دست ندید هر چند که خودم خیلی وقت ها سستی کردم...خدایا به من و دوستانم توفیقی عطا کن که این لیالی را درک کنم حتی به اندازه سر سوزنی...


این عزت مرا بس که بنده تو باشم

                       و

این افتخار مرا کافی که تو پروردگار من باشی...

تو همان طور هستی که من میخواهم

                    پس

مرا همانطور قرار بده که تو می خواهی...

نظرات 5 + ارسال نظر
سکوت شبانه سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

الهى بحق خودت حضورم ده و از جمال آفتاب آفرینت نورم ده.

الهى راز دل را نهفتن دشوار است و گفتن دشوارتر.

الهى یا من یعفو عن الکثیر و یعطى الکثیر بالقلیل از زحمت کثرتم وارهان و رحمت وحدتم ده.

الهى سالیانى مى‏پنداشتم که ما حافظ دین توایم استغفرک اللهم در این لیلة الرغائب هزار و سیصد و نود فهمیدم که دین تو حافظ ما است احمدک اللهم.

الهى چگونه خاموش باشم که دل در جوش و خروش است و چگونه سخن گویم که خرد مدهوش و بیهوش است.

الهى ما همه بیچاره‏ایم و تنها تو چاره‏اى و ما همه هیچکاره‏ایم و تنها تو کاره‏اى.

الهى از پاى تا فرقم در نور تو غرقم یا نور السموات و الارض انعمت فزد.

الهى‏نامه استاد حسن‏زاده آملی

نقره ای پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

بازی بلاگی نوعی نوشتن در باره ی موضوع مشترک است. هر کس به این بازی دعوت می شود، در باره ی همان موضوعی که به آن دعوت شده می نویسد. موضوع می تواند شخصی باشد، یا عمومی. به هر حال این نقطه نظر شماست که مهم است! در همین جایگاه شما را به هر دو بازی وطن و بیوگرافی دعوت می کنم. فقط لازم است در باره ی وطن از دیدگاه خودتان چیزی بنویسید. و همچنین در بازی بیوگرافی، به سوالاتی که من به آنها پاسخ دادم، شما هم پاسخ دهید. سخت نیست! در نهایت هم کسانی را که دوست دارید نوشته شان را در این زمینه ها بخوانید معرفی کنید! حس خوبی دارد در جمع دوستانه بودن!!


ما ظاهر و باطن همینیم که دیدید!! چند وجهی نیستیم کلاً!

خیلی دوست دارم منم شرکت کنم اگه وقت کردم حتما این کار را می کنم...

رضا جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ق.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیز
با ی پست جدید منتظر حضور سبزت تو کلبه ساده خودم هستم.

آقاهه سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.yeaghahe.blogfa.com

موفق و پیروز باشید
آقاهه

نقره ای چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ق.ظ

بعد می گی سایه تان سنگین شده رو سر ما و نمی دونم قهرید اینورا نمی آید ... دفعه 2480275862345508 امه سر می زنم خبری نیست ... فید ریدر ها هم که ماشالا همه شون با فاسی مشکل دارند!!! ای روزگاااااااااااااااااااار!

واقعا شرمنده ام...حق دارید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد