صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

زندگی...

ما چقدر دیر متوجه می شویم که زندگی یعنی همان روزهایی که زود گذشتن آن را آرزو می کنیم.....
نظرات 10 + ارسال نظر
نقره ای یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:13 ب.ظ

یه حس عجیبی دارم .... شکست خوردم انگار ....

نقره ای دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! سلام! .....


این جواب همه ئ سلامایی که تو اول کامنتات کرده بودی ... منم اصلا حواسم نبود به شما آموزش داده اند که اول سلام بعدا کلام!!! هه هه !! یعنی واقعا باید اول هر کامنت یه سلام بکنی؟؟؟!!

خلاصه ... چیزه ... الزاما لازم نیست جواب کامنت منو تو بلاگم بدی که! همین جا جای جواب داره ... شما خودتونو خسته نفرمایید بیاید اونجا کامنت بذارید ... همینجا جواب بدین ... ما چشممون کور ... میایم توضیحات اضافه می دیم!!!

اییییییی! خودم حالم بد شد!!!!! خیلی پاچه خواریش تابلو بود نه؟؟؟!! زیاد شد ... توضیحات یادم رفت!!

مهدی سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.andishenovin.com

سلام
وبلاگ خوب و جمع و جوری دارید . بهتون تبریک می گم . راستی یه پیشنهاد !
آره یه پیشنهاد خوب . شما می تونی به سایت ما بیای و با فعالیت در انجمن ها از جوایز ما بهره مند بشی و همچنین می تونی مدیریت بخش ها رو هم بر عهده بگیری .

مهدی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.andishenovin.com

سلام
ممنون از حضور گرمتون در سایت . خیلی خوشحال شدیم . میخوایید با ما هم صحبت بشید . منتظرتونم . شما می تونید در انجمن ها فعالیت کنید
باز هم منتظریم . موفق باشید

خودم... چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

زندگی مثل برق و باد می گذره و مثل سکوت بی صداست...کسی صدای فریاد اون را نمی شنوه که میگه قدر تمام لحظات من را بدونید...ولی کاشکی می تونستیم سنگینیه فریاد اون را حس کنیم...

الف چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ب.ظ http://aleph.blogsky.com

از اظهار لطف شما ممنونم

غریبه آشنا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام

ممنون

آره ؛ دیگه مهم نیست ؛

راستی همیشه عاشق باش

یا علی

غریبه آشنا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام

بازم اومدم ؛ حوصله ام سر رفته بود گفتم یه سری بهت بزنم

وبلاگ ساده اما بی نظیری داری

به رسمه همیشه


یا علی

نقره ای جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ق.ظ

ای خدا!! بیا یه تالار گفتگو باز کنیم .... تو هی یه چیزی بگو من جواب بدم ... من یه چیزی بگم تو جواب بده ... چطوره؟؟!!
(سلام!!! گولت زدم!!)

آهای!!!!!!!!!!!!! خیلی بدی! من دیگه عمراً آدرس اینجا رو دیگه تو آدرس بارم تایپ نمی کنم! بهونت واسه به دوستان سر زدن .... جواب دادنو حال گرفتن زورگیریه دیگه ... ها؟ همش مشکله!! اصلا مشکل همینجاست!! .... بی خیال!

تنبل خانوم!!! حسش نیست لوگ آن شی ... تو کامنتت پست می دی دیگه ... آره؟؟؟!! (می دونم الان میای کامنت می ذاری ... سلام نمی کنم ... نه ... فرصت کم بود نشد ساین شم ... !!!) کامنت پستت هم متاسفانه مثل همه ی پستات گیجم کرد!

نقره ای جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ق.ظ

آی این سه نقطه های لینک های روزانه تو دوست دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد